post-image

باورهای غلط در اینستاگرام

این روزها مطالب زیادی در مورد ویژگی‌‌ها و قوانین اینستاگرام می‌خونیم که ممکنه باعث دچار سر در گمی ما بشه. تو این پست سعی کردیم به بعضی از اونها اشاره کنیم و تجربه‌مون رو با شما در میون بذاریم. پس تا آخر این پست با ما همراه باشید.

  • باید هر روز پست بذارم

    نه، نمی‌خواد! پست گذاشتن هر روز باعث می‌شه خیلی زود رشد کنین اما اگه براتون سخته، ایرادی نداره یک روتین دیگه اما به صورت مستمر رو برای پیج‌تون در نظر بگیرید. یک مثال برای پست‌گذاشتن یک روز در میون.

    post-img-01
  • اگه پست بذارم، می‌تونم بفروشم

    بله، اینستاگرام مارکتینگ مؤثر می‌تونه تعداد افراد بیشتری رو به پیج شما بیاره اما این به این معنی نیست که شما حتماً فروش خواهید داشت. داشتن یک استراتژی فروش فراگیر می‌تونه به فروش شما کمک شایانی بکنه.

  • من مجبور به برقراری تعامل نیستم

    حتماً شما هم از اینکه پست می‌ذارید و خیلی‌ها پست‌تون رو می‌بینن اما چیزی نمی‌گن و لایک و کامنت نمی‌ذارن، به این نتیجه رسیدید که پس واقعاً چه نیازی به برقراری تعامله؟!

    باید بگیم که شبکه‌های اجتماعی بر پایه اجتماعی بودنه. این یعنی تعامل درست با افراد درست در اکانت‌های درست و زمان‌های درست.

    post-img-02
  • اکانتم قابل سرچ شدن نیست

    بله ممکنه! برای اینکه از طریق جست‌وجوی اینستاگرام توسط دیگران پیدا بشید، باید به نام‌تون در بایو کلید واژه اضافه کنید.

    post-img-03
  • از شدوبن بترس

    بله شدوبن وجود داره اما فقط زمانی که قوانین اینستاگرام رو زیر پا بذاری. اگه قوانین رو رعایت می‌کنی لزومی هم به ترسیدن ازش نیست.

    1. ۵-۴ تا موضوع رو انتخاب کن.
    2. در مورد موضوعاتت خوب تحقیق کن.
    3. عنوان خوب براشون انتخاب کن.
    4. با اپلیکیشن‌ها یا نرم‌افزارهایی که بلدی پستت رو بساز.
    5. با ابرازهای آمار و آنالیز اینستاگرام پست‌هات رو دقیق تحلیل و بررسی کن.
  • مخاطب‌ها کپشن رو نمی‌خونن

    چرا می‌خونن. نه برای همه‌ی کسانی که پست‌های چند اسلایدی می‌ذارن بعضی از پیج‌هایی که پست‌های تک اسلایده می‌ذارن با نوشتن کپشن مناسب، توجه مخاطب‌ها رو به کپشن جلب می‌کنند.