برخی از دلایل شکست در اینستاگرام
در این پست قصد داریم به ۵ مورد از دلایل شکست پیجهای اینستاگرامی بپردازیم که این روزها زیاد صحبت از عدم رشد و کاهش فروش میکنند. پس تا انتهای این پست با ما همراه باشید.
- تمرکز بیشتر بر روی تعداد فالوور
یکی از دلایل شکست رو میشه تمرکز روی تعداد بالای فالوور به جای افزایش تعامل دونست. به عبارتی ادمین اکثر پیجها تعداد فالوور رو ملاکی برای رشد و فروش بیشتر میدونن. در صورتی که تعاملات سازنده خیلی بهتر و بیشتر میتونه به رشد پیج شما و حتی فروش منجر بشه.
- عدم توجه به فالوورهای واقعی
اگه در دام مورد اول افتاده باشید به احتمال زیاد، دچار این خطا هم هستید که به فالوورهای واقعی پیجتون که شاید تعداد کمی هم باشند توجهی نمیکنید و به دنبال فالوورهای فیک با تعداد بالا خواهید بود.
- انتشار زیاد پست
هوشمندانه پست گذاشتن خیلی سریع و بهتر شما رو به اهدافتون که در واقع رشد و فروش بیشتر هست، میرسونه. درسته که در خیلی از آموزشها صحبت از انتشار هر روزهی پست در اینستاگرام شده، اما یادتون باشه که در نهایت این پست باید برای مخاطب شما جذاب و قابل استفاده باشه. پس «کمیت رو فدای کیفیت نکنید» و با در نظر گرفتن اصول، پستهای خودتون رو منتشر کنید. در خصوص ویژگیهای یک پست خوب در پستهای پیشین زیاد صحبت شده که میتونید به اون مراجعه کنید.
- نداشتن استمرار در انتشار پست
قصعاً چیزی که بارها و بارها به اون تأکید کردیم استمراره. اگه استمرار نداشته باشید توسط الگوریتمهای اینستاگرام نمیتونید خوب رشد کنید و همچنین مخاطبان خورتون رو هم از دست میدین چرا که اگه یک هفته هر روز پست بذارید و یک هفته هیچ پستی نذارید اینستاگرام شما رو به مخاطبانتون نشون نمیده و به راحتی فراموش خواهید شد.
- عادت کردن به وضع موجود
در خیلی مواقع قناعت کردن به درآمد فعلی، باعث میشه تا به دنبال راههای جدید برای رشد درآمد نریم و این امر در اینستاگرام هم وجود داره. خیلیها از اون به عنوان یک ریسک یاد میکنند و اصلاً حاضر به امتحان کردن راههای جدید نیستند و البته خیلی مواقع حتی تکنولوژیها و امکانات جدید اینستاگرام رو که با آپدیتهای جدید اون قابل دسترسی هست، امتحان نمیکنند.
تعداد نظرات (۰)